maandag 1 april 2013

Count Your Blessings

De afgelopen weken waren weer fijn, vol mooie en bijzondere momenten. 
Tijd om er even bij stil te staan!


Het was feest! Vonliving.nl bestond op 30 maart 2 jaar! Wat vliegt de tijd.... 
Wat een heerlijk gevoel en wat is er veel moois op mijn pad gekomen de afgelopen twee jaar.  
Terwijl de cupcakes in de oven staan krijg ik van de postbode een hele lieve kaart... 
Van een lieve vriendin voor m'n 2e vonliving.nl-verjaardag! Zo lief!




Fijne en lieve mails van klanten en bezoekers van mijn webshop:
ik word er zó blij van! 



Wat een heerlijke zondag... Kachel aan, languit op de stoel in de zon 
voor het raam met mijn beentjes omhoog,
thee erbij én de vtwonen!



Het begint een kleine traditie te worden; met Pasen komen mijn ouders 
en schoonouders brunchen. Vorig jaar zorgden zij voor wat lekkers, 
dit jaar ben ik een dag de keuken ingedoken.
Dit zijn kleine Quiche Lorraine's (recept van Jamie Oliver).



Walnoot-Frambozen cupcakes



Ik maakte deze caprese Pops, lekker!  
Heel eenvoudig om te maken en 
wat kijken ze leuk! (Hier kun je het recept vinden)



Met het recept van Coeurblonde maakte ik een 
cheesecake met frambozen. Jammie!



Tweede Paasdag:
Verdwalen op de heide, achterop de fiets bij m'n lief. Intens geluk.



Wat een combi hé? Tweede paasdag, achterop de fiets, 
met een warme shawl én een zonnebril. De zon schijnt en wat heb ik dat gemist.
Het maakt de dag nog fijner en mooier.



Ergens op de heide in Laren. Mooi.


Meer Count Your Blessings vind je op het blog van Anki van Zilverblauw.
Wat was jouw favoriete moment van de afgelopen week?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen